MIEDZYSZKOLNY KONKURS KOLĘD I PASTORAŁEK
REGULAMIN
III MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU KOLĘD I PASTORAŁEK
„KAMIENICA 2023” ONLINE
-
Celem konkursu jest podtrzymanie i ochrona tradycji kolędowania w domach.
-
Konkurs prowadzony będzie w dwóch grupach wiekowych:
- klasy I-IV jako grupa młodsza
- klasy V-VIII jako grupa starsza
-
W każdej grupie wiekowej będą dwie kategorie uczestników: - solista i rodzina
-
Każda szkoła może wysłać maksymalnie 6 zgłoszeń w dwóch grupach wiekowych
w sumie czyli np. 2 solistów i 1 rodzina kl. I-IV i podobnie kl. V-VIII lub tylko 6 rodzin -3 z kl. I-IV i 3 z kl. V-VIII -
Solistom może towarzyszyć osoba dorosła lub inne dziecko jako akompaniator.
Jeśli melodia będzie odtwarzana ma to być czysta linia melodyczna (bez wokalu). -
Kategoria rodzina to uczeń wraz z członkami rodziny max. do 6 osób – minimum dwie.
-
Dopuszczamy także wykonanie kolęd tylko na instrumentach – bez wokalu.
-
Przewidujemy nagrody za zajęcie od I do III miejsca dla uczniów laureatów w każdej kategorii oraz dla pozostałych uczestników dyplomy, a także podziękowania
dla nauczycieli koordynatorów. -
Jury oceniać będzie dobór repertuaru, poziom wykonania oraz wrażenia artystyczne
w skali od 1 do 6 punktów. Werdykt JURY jest ostateczny i niepodważalny -
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród oraz występ laureatów odbędzie się w Domu Kultury w Kamienicy 31.01.22 o godz. 17.00
-
Laureaci oraz nauczyciele koordynatorzy w dniu 13.01.22r. zostaną powiadomieni
o zakwalifikowaniu się do koncertu finałowego na gali i konieczności przybycia
na uroczystość wręczenia nagród.
Duża odległość między konkursem i ogłoszeniem wyników na gali laureatów jest związana z feriami zimowymi, które przerywają naturalny bieg rzeczy. Będą też jednak okazją do doszlifowania występu na gali.
Warunkiem udziału w konkursie jest:
-
Terminowe zgłoszenie szkoły mailem do 22.12.2022 – karta zgłoszenia
-
Wysłanie do 9.01.2023 nagrania filmu z wykonania kolędy lub pastorałki wraz
z podpisanymi przez rodziców uczniów skanami: -
Zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik 1)
-
Klauzuli Informacyjnej (załącznik 2)
-
Gotowość wzięcia udziału w gali laureatów połączonej z wręczeniem nagród w dniu 31.01.2023 o godz. 17.00 w Domu Kultury w Kamienicy
Termin dostarczenia nagranego występu i dokumentacji do 9.01.2023
Nagranie i załączniki wysyłamy na adres e- mail:
konkurs.koled.sp23@gmail.com w temacie wiadomości podajemy: nr szkoły
w treści: liczbę solistów i rodzin w każdej grupie wiekowej. Preferowany sposób przesłania pliku z nagranym występem: WeTransfer lub link do YouTube.
Linia melodyczna, z której będą korzystać laureaci na gali w Domu Kultury powinna być zapisana w formacie MP3 – najlepiej na pendrivie.
Wyniki konkursu będą przesłane do nauczycieli koordynatorów szkoły oraz znajdą się
na stronie internetowej SP 23 - 1.02.2023r.
Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji regulaminu konkursu.